Ændringer af den lokale klub
Vi vil gerne have oplyst navn, adresse og e-mail på jeres bestyrelse, så vi ved, hvem der er valgt til formand, næstformand, kasserer, bestyrelsesmedlem, bilagskontrollant m.v.
Vi vil også gerne vide, hvis I stifter en ny klub, klubben skifter navn, bliver nedlagt eller bliver lagt sammen med en anden klub.
Alle kan sende os ændringer
I de fleste klubber er der en aftale om, hvem der sender oplysningerne til sekretariatet. De fleste aftaler, at det er kassereren eller sekretæren i bestyrelsen, som har ansvaret for indberetningen efter generalforsamlingen eller, når nogen udtræder af bestyrelsen.
Men hellere en gang for meget, end en gang for lidt, så du er meget velkommen til at indberette, hvis du ved, at der er sket ændringer.
Ændringer af den lokale klub
Har du ændringer til din lokale klub, kan du sende dem til sekretariatet her. Det kan fx være ændringer til valg i bestyrelsen, nye klubber, eller at klubben er blevet nedlagt eller lagt sammen med en anden klub. Vi svarer normalt inden for en hverdag. Du modtager automatisk en mail med kopi af din henvendelse.
Du kan også ringe til os på telefon 33 63 24 50.