Det er instruktør Pia Brandt, der får dig gennem øvelserne: 15 minutter hver formiddag klokken 10.

15 minutters træning: Fut i formiddagen

Hver formiddag kan du få rørt kroppen med 15 minutters træning på direkte video med dygtig instruktør. Start allerede i dag.

Senest opdateret: tirsdag 2. juni 2020

Det er ikke alle, som lige kan nappe 10 knæbøjninger med morgenkaffen i hånden eller er friske på 12 armbøjninger med barnebarnet på ryggen.

Derfor har DAI – Dansk Arbejder Idrætsforbund – lavet et program, som i løbet af ugen kommer hele kroppen rundt, og hvor der også er mulighed for lave øvelserne støttende til eller siddende på en stol.

15 minutter hver formiddag

Det er instruktør Pia Brandt, der får dig gennem øvelserne.

  • Træningen varer 10-15 minutter.
  • Du kan være med hver dag klokken 10.
  • Øvelserne bliver sendt direkte på Facebook.

Øvelserne er også tilgængelige på DAI’s hjemmeside, så du kan træne senere på dagen, hvis du hellere vil det. Du kan også se alle videoerne helt fra starten.

Det skal du bruge

For at være med, skal du hver dag bruge:

• Måtte, håndklæde eller tæppe
• Håndvægt eller flaske med vand
• Eventuelt en stol at støtte sig til eller sidde på.

Se video-træning direkte på Facebook klokken 10 – KLIK HER

Se alle videoer på DAI’s hjemmeside – KLIK HER

LÆS OGSÅ: 10 nemme øvelser på video: Sådan holder du dig i gang

Først publiceret: fredag 3. april 2020
Artiklen er sidst opdateret tirsdag 2. juni 2020 kl. 14:29

Emner: